۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۴۸

به میزبانی حوزه هنری/

چهارمین نشست موسسات وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

چهارمین نشست موسسات وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: چهارمین نشست موسسات وابسته به تبلیغات اسلامی بوشهر به میزبانی حوزه هنری استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنجشنبه در این نشست اظهار داشت: جمع شدن موسسات وابسته با سازمان دور یک میز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می توانیم در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بیشتربه هم نزدیک شویم و بتوانیم فعالیت‌های بهتری را داشته باشیم، خاطرنشان ساخت: سازمان تبلیغات در نقاط مختلف کارهای بسیار بزرگی را انجام می‌دهد که باید این اقدامات را به خوبی اطلاع‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: مجموعه های وابسته به سازمان دارای قابلیت های مهمی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هسند که باید به خوبی به این ظرفیت‌ها توجه کنیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به ایام برگزاری برنامه‌های اعتکاف، تصریح کرد: اعتکاف از کارهای بسیار بزرگی است که برگزار می‌شود و باید زمینه را برای استفاده همه مردم از این مراسم معنوی فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا جلوه‌های اعتکاف به خوبی اطلاع‌رسانی شود، بیان داشت: در بنده دیگر موسسات وابسته نی کارهای بسیار خوبی انجام می‌شود ولی این مسائل کمتر دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا خواستار اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر نسبت در مورد تجمعات و همایش‌ها شد و افزود: باید از این ظرفیت‌هایی که در اختیار سازمان است به بهترین شکل استفاده کنیم.

کد خبر 2282790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha